Nettivalon valikoimasta löydät lähtökohtaisesti hyvänlaatuisia, suomalaisia olosuhteita ja käyttötottumuksia kestäviä tuotteita. Kun myymme elektronisia laitteita ja pakkaamme lähetykset hyvin, sattuu välillä valitettavasti laiterikkoja ja kuljetusvaurioita. 

Reklamaatiot käsittelemme nopeasti, yleensä samana arkipäivänä. Niiden seurantaa varten meillä on nykyaikaset työkalut ja toimintamallit. Toimi reklamaatio tapauksissa alla olevien ohjeiden mukaisesti. Voit sitten olla varma sujuvasta yhteistyöstä silloinkin, kun ostamasi tavara ei toimi niin kuin pitäisi.

Kuljetusvauriot

Pakkaamme tuotteet käsin ja kunnolla Helsingin Pitäjänmäen varastolla. Pakkausmateriaalina käytetään Suomalaisen pakkausmateriaalitoimittajan materiaaleja. Tästä huolimatta välillä paketti saattaa rikkoutua jäädessään trukin alle tai logistiikkakeskuksen kuljetushihnan telojen väliin. 

Kuljetusvauriot näkyvät yleensä jo toimitusta vastaanottaessa. Toimi näin:

  • Tee varauma kuljetusliikkeelle, kun otat vastaan toimituksen.
  • Ota valokuva rikkinäisestä kuljetuspaketista ennen kuin avaat sen.
  • Avaa paketti, ja tarkista kaiken tavaran olevan lähetyksessä.
  • Tarkista tavaran toimivuus
  • Tee reklamaatio kuljetusvauriosta Nettivalolle 
  • Palaamme asiaan lisäohjeiden kanssa

Reklamaatiot

Mikäli olet ostanut tuotteen ja se lakkaa toimimasta takuu-ajan puitteissa:

  • Tee reklamaatio sähköpostitse.
  • Liitä reklamaatioon mahdollisesti tarvittava valokuva tai video vian tarkennusta varten.
  • Reklamaatio viestiin on liitettävä tilausvahvistuksen, lähetyslistan tai laskun numero ja tilaajan nimi.
  • Palaamme asiaan lisäohjeiden kanssa