Nettivalon aukioloajat ja osoite:

ma-ke 11-17

to        11-18

pe       11-15

Viikonloppuisin ja pyhinä suljettu 

HUOM! Arkipyhiä edeltävänä käytössä on perjantai aukioloajat

Käyntiosoite 

Atomitie 5, C-rappu, 3.krs

00370 Helsinki Pitäjänmäki

Katso tässä saapumisvideo Showroomille:

Showroom

Nettivalon yhteystiedot

Puhelinumero myyntiin:

010 583 3955 * 

Puhelimitse tavoitat Nettivalo myyjän ma-to klo 12-18 ja pe klo 12-14

Sähköposti asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@nettivalo.fi

 

Muuta:

ALV-tunnus: FI26988803

*Puheluhinnat Elisan 010 yritysnumeroon:

Elisa laskuttaa puheluista puhelinlaskullasi seuraavasti: kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (01.06.2016 Kiinteän- ja matkaviestiverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)

Matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min

Usein kysytyt kysymykset

Lue usein kysytyt kysymykset ennen viestin lähettämistä niin saat luultavasti heti vastauksen kysymykseesi.

Kuinka paljon toimittaminen maksaa, kun tilaan Nettivalo.fi verkkokaupasta?

Jos noudat tilauksesi noutavarastosta (sijaitsee Showroomin yhteydessä), on toimitus aina ilmainen. Jos tilaat tuotteet toimituksella, on toimittaminen ilmaista yli 70€ arvoisiin kuljetuksiin, kun toimitus tapahtuu Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen. Aina ajantasaisen toimitushinnaston löydät täältä: Hinnastot

Mitä maksutapoja voi käyttää Nettivalo.fi verkkokaupassa?

Verkkokaupassa voit käyttää kaikkia suomalaisia pankkikortteja sekä verkkopankkitunnuksia. Klarnalla voit maksaa laskulla tai erissä valintasi mukaan. Myös PayPal -maksutapa on käytettävissäsi verkkokaupassa.

Showroomilla voit maksaa pankkikortilla ja käteisellä. Suuremmat projektit on mahdollista sopia maksettavaksi laskulla.

Lisätietoja maksutavoista ja maksutapalisistä löydät täältä: Hinnastot

Kuinka kauan tilauksen toimittaminen kestää?

Tilauksen toimitusaika riippuu tuotteesta.Varastoimme suosituimpia tuotteitamme Helsingissä sijaitsevassa varastossamme. Nämä tuotteet lähetetään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä tilauksestasi. Osa tuotteista toimitetaan tavarantoimittajiemme varastoissa ja näissä on yleensä hieman pidempi toimitusaika. Tuotteiden yhteydessä on aina kerrottu tuotteen arvioitu toimitusaika. 

HUOM! Jos tilauksessasi olevilla tuotteilla on eri toimitusaikoja, toimitetaan tilaus sinulle, kun kaikki tuotteet ovat lähetettävissä sinulle.

Onko tilaaminen verkkokaupasta turvallista? Kuinka dataa käsitellään?

Tilaaminen on aina turvallista. Maksamisessa käytämme aina tunnettua ja luotettavaa maksutavan tarjoajaa (Paytrail tai Verifone). Palvelimemme sijaitsevat Suomessa ja ovat suojattuja ulkoisilta hyökkäyksiltä. Kaikki liikenne sivuillamme on salattua.

Voit lukea lisää tietosuojakäytänteistämme täältä:Tietosuojaseloste

Mitä tapahtuu sen jälkeen, kun olen tehnyt tilauksen?

Kun olet tehnyt verkkokaupassa tilauksen ja suorittanut maksun, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tämä dokumentti toimii samalla myös kuittina, joten se kannattaa joko tulostaa talteen tai muulla tavoin tallentaa digitaalisesti.

Kun, kaikki tuotteesi on kerätty ja pakattu, saat sähköpostiisi kuittauksen tilauksen lähettämisestä tai mahdollisuudesta noutaa sen noutovarastosta tekemäsi toimitusvalinnan mukaisesti.

Mikäli tilaus toimitetaan sinulle, saat sähköpostiisi myös seurantatunnuksen lähetyksellesi. Kun tilaus on perillä valitsemassasi toimituspaikassa, saat asiasta ilmoituksen (tekstiviesti tai sähköposti) ja voit noutaa lähetyksen.

Noutovarastosta noutaessasi muista aina tarkistaa noutovaraston aukioloajat. Mikäli ajat eivät sinulle sovellu, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun ja sopia muusta noutoajankohdasta.

Saanko tilauksen laskulla?

Voit halutessasi maksaa laskulla verkkokaupassa käyttämällä maksutapana Klarnaa. Myös erämaksu on mahdollista Klarnan kautta. Huomioi mahdollinen maksutapalisä. Lisätietoja maksutavoista löydät täältä: Hinnastot

Lähetä meille viestiä